20110507

saengil chuka hae!!!..~





Happy birthday to you..~~~

Happy birthday to you..~~

Happy birthday to AZRIN..~~

Happy birthday to you..~~~~~~~~~~~~~



tepuk! tepuk! tepuk!




7 May 2011...

cukup sudah umur kamu 24 tahun wahai Cik Azrin..~~




siapakah Azrin...???


















ye..memperkenalkan...~~ inilah Azrin..~






pic credit to azrin's fb..~ hihihi..












siapakah azrin ye..??
kitorg kenal da lme..sejak thun 2000...
ye...sama la macam kenal mira..
tapi spesel nye ngan azrin ni..
ktorg dftr kt skola pada hari yg sama..kan azrin kan..??!!





mula2 kenal azrin..
dia ni pemalu orgnye..
xbanyak cakap sgt...sb biasanya mmg aku je yg byk ckp..byk gelak..haha
tapi bila da lme2 kenal..
xde la pendiam sgt pon..~ hihi ^^


azrin yg ak kenal...
mmg baik...low-profile..~ siyes..cuba la kwn ngn dia..~
azrin pndai baking...
yeap!!
saya suka makan cupcakes dia! sgt sedap..
kalo nk order leh contact dia ye...

azrin kalo pegi mne2 pon..
dia mesti akan beli souvenier kat ktorg (aku ngn mira)
xpenah lupa!!



walaupun sekarang kita suma da sgt2 jrg contact..
da jrg2 sgt sembang2...
tapi ak tau...kita bertiga tetap ingat sesama kita..~~



last but not least..~~

azrin suka DOMO!!!




happy birthday dear friend!!



miss u a lot!!
with lots of love,
Pa'an Di Sini..~~
XOXO






1904's lalala: kena buat belated birthday party mira ngn ko nt..~ ^^



2 comments:

AzrAIn@rAIn@azrinrasid said... Reply To This Comment

waaaaaahhhh....

paan...tengkiu untuk entry ni....ahahhaah ko tau ehh aku gila domo....huhuhuhu

tengkiu3...

[MiSs1904] said... Reply To This Comment

@AzrAIn@rAIn@azrinrasid

welcome!! msti la tau ko gila kt domo.. xtau saje la..~~ haha