20110406

AMAT TIDAK BERBALOI!

Lapaq gila petang tadi...!!
seyus lapaq~~~

pastu pi la try makan kt tmpt baru...
nak makan yg best punya..~~

maka...~~



"Air Sirap Limau"
"Nasi Goreng USA"






setelah beberapa ketika...

air sirap limau pon telah habis diteguk..~~~












barulah menjelma..~~~






Nasi Goreng USA...

*terkejut sebab sebelum ni makan nasi goreng USA pesen lain..tbe2 smpai pesen lain*




zupp..!!
pas da siap baca doa makan..~~



alamak ai...~~
TAK SEDAP!!!
hukhukhuk...
takpolah..
den da lapar bonar..nak buwek cmno laie..
den pon makan..~~

tp disobabkan air sirap limau dah ponoh dalam porut den..

nasik tu xdapek den nak nolong abihkan do..~~







"dek, kira"


Nasi Goreng USA RM6.00
Air Sirap Limau RM1.30...











1904's lalala: tobat aku xpi makan kt kdai hg dah!

4 comments:

GG said... Reply To This Comment

Paan, sedapnya nasi goreng tu....hari ni seharian aku makan biskut jer sbb aku tak masak krn xada air....sabo jer la...

[MiSs1904] said... Reply To This Comment

@GG

GG...nmpk sedap dari luaran je GG..tp xsesedap yg hg sangkakan..jgn tertipu dgn rupa luaran..~

alahai..xde air..ade biskut kan..?jnji leh makan..kn ada stok mkann segera lain yg tidak memerlukan air untuk dimakan..beli biskut yg hifibre...mengenyangkan dan juga menyihatkan..~~

zatil said... Reply To This Comment

mak ai..mahal giler nasi goreng usa.. tekonang nasik goreng cili padi & ikan bilis ibu..sob sob..

[MiSs1904] said... Reply To This Comment

@zatil

kak ayang..~~kalo mahal tapi sedap xpe..mahal dan TAK sedap..~~huhu..

tau xpe..nsi goreng ibu jauhhhh lagi sedap!!